loading...
رمان پاتوق|دانلود کتاب,دانلود رمان
رمان پاتوق بازدید : 2112 سه شنبه 08 مرداد 1392 نظرات (0)

دانلود رمان بی قراره قلبم

 



   اعلانات
در صورت درخواست کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه لینک دانلود برداشته خواهد شد !

پس از دانلود اهنگ مورد نظر خود , لطفا نظر خود را با ما در میان بگذارید

نام کتاب : بی قراره قلبم

نویسنده:azidan

حجم کتاب : ۱٫۳۶ مگابایت

تعداد صفحات :۱۵۴

خلاصه داستان :


همیشه میگن حتی تو بدترین شرایط هم باید راست گفت…من …الآن واقعاً تو شرایط بدی هستم ولــــــی…کوررخوندی،عمرا اگه راستشو بگم…الآن معلقم…بین زمین و آسمون…پام و با دست گرفته از پل آویزونم کرده…خون به مخم فشار میاره و لی نه اونقدر که نتونم فکر کنم…صورتشو میبینم که با پوزخند روم خم شده…عضلات بازوش بخاطر نگه داشتن وزنم بیرون زده…پــــــوف ،واقعاً نفس گیرن ولی…ولی کور خونده…من اعتراف ن م ی ک ن م…مثله اینکه هنوز منو نشناخته…من…آندریا فریادی …سعی میکنم نگاهمو ازش بگیرم تا جیغ نزنم و لی چشمام گاهی وقتا دست خودم نیستن…حیف که چپه آویزونم کرده وگرنه اونقدر میزدمش تا بمیره…….

 

 

قالب کتاب : PDF

منبع : wWw.98iA.Com


دریافت فایل:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 13
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 2
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 121
  • بازدید سال : 468
  • بازدید کلی : 36,706